Studio produkcyjne – jak dobrze wybrać?

0
913

Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem firmy, dyrektorem marketingu czy producentem, który chce zrealizować film, musisz rozejrzeć się i dowiedzieć się, które studio produkcyjne warto zatrudnić.

Więc jak zamierzasz to zrobić? Czy chcesz po prostu wpisać „studio produkcyjne” w Google i bezmyślnie analizować wyniki? Cóż, jeśli nie masz doświadczenia we współpracy z firmą zajmująca się postprodukcją, jest to jeden ze sposobów na zbliżenie się do jednej z nich.

Jednak mimo wszystko lepiej będzie postarać się o bardziej strategiczne podejście, aby Twoja postprodukcja była po prostu tak dobra, jak to tylko możliwe.

Jak wybrać studio produkcyjne, aby uzyskać najlepsze wyniki?

Kiedy przeglądasz różne studia produkcyjne, pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, jest przyjrzeć się ich pracy. Następnie zadaj sobie kilka pytań:

  • Czy tworzą treści, które wydają się świeże i niepowtarzalne?
  • Czy tworzą treści, które wyglądają profesjonalnie?

Po przejrzeniu wielu filmów demonstracyjnych możesz mieć już swoje pierwsze typy – ale nie zatrzymuj się na pierwszym wrażeniu, bowiem jest kilka niuansów, których należy szukać. Jako przykładu wykorzystajmy wygląd ludzi na ekranie.

 Wiele firm ma w swoim portfolio wideo z wywiadem. Jak wyglądają ludzie w tej produkcji? Czy ich odcień skóry wydaje się bezbarwny czy promienny? Jeśli to pierwsze, to dana firma produkcyjna zdecydowanie nie wykonała dobrej roboty, bowiem nie postarała się, aby widoczna na filmie osoba wyglądała naturalnie. Spójrz na http://fdrstudio.pl/ – będzie to znakomitym odnośnikiem do tego, jak powinien wyglądać porządnej jakości film.

Dobre studio produkcyjne a opinie

Chcesz dowiedzieć się jeszcze więcej ciekawych rzeczy? Nie ma na to lepszej recepty aniżeli porozmawiać z poprzednimi klientami. Może się to wydawać kolejną bezmyślną i standardową praktyką biznesową, ale okazuje się, że rzadko zdarza się, że firmy poświęcają na to czas.

Przeglądając sieć, po prostu wychwyć kilka nazw firm, których filmy wpadły Ci w oko. Skontaktuj się z kilkoma wybranymi i podczas rozmowy z potencjalną firmą wideo zapytaj, czy podadzą ci dane kontaktowe poprzednich klientów. Jeśli nie, to już powinno Ci dać co nieco do myślenia.

Innym sposobem na obejście tego jest sprawdzenie liczby i jakości recenzji w Google. Po prostu wpisz „studio produkcyjne w [wybrana lokalizacja]”, a powinieneś uzyskać listę wyników w Mapach Google. Kliknij lokalizację Google firmy, aby przeczytać jej recenzje, i kliknij „Więcej miejsc”, aby porównać różne firmy wideo.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here