Jak telebim może pomóc zaistnieć na targach branżowych

Targi branżowe – niezależnie jakiej branży dotyczą – zawsze są miejscem spotkań zarówno specjalistów, którzy dobrze znają naszą firmę, jak i tych, do których dopiero chcemy z naszą ofertą dotrzeć. Pozytywny wizerunek, jaki stworzymy podczas targów, ma kluczowe znaczenie dla postrzegania naszej firmy w przyszłości – warto się zatem do tego odpowiednio przygotować. 

Przekaz, jaki chcemy eksponować 

O tym, czy uda nam się zyskać uwagę potencjalnego klienta, zadecyduje w ciągu pierwszych kilku sekund kontakt z logo, reklamą czy stoiskiem marki. By już na wstępie zadziałać na potencjalnych partnerów, warto postarać się o miejsce na zewnątrz hali wystawowej i umieścić tam mobilny telebim. To świetna opcja do prezentacji albo gotowego przekazu reklamowego, albo do zaciekawienia odwiedzających targi. 

Zaczepne hasło, krótka animacja i wskazanie numeru stoiska, na którym można dowiedzieć się więcej. Treść przekazu powinna w maksymalny sposób oddziaływać na klienta, w prosty sposób pokazywać mu natychmiastowe korzyści, jakie wynikają z zapoznania się z ofertą firmy. Stworzenie takiego obrazu to wielka sztuka, podobnie jak zaprezentowanie go w odpowiedni sposób. 

Złap uwagę zwiedzających już przy wejściu 

– Wybierając ekran, na którym wyświetlimy nasz przekaz, warto przede wszystkim zadbać o jego jakość. Jeśli ekran ma znajdować się na zewnątrz hali, dobrze, jeśli będzie to telebim, a nie ekran plazmowy. Telebimy znacznie lepiej sprawdzają się na wydarzeniach outdoorowych, ponieważ są wyjątkowo szybkie w montażu i transporcie. Można więc na początku targów ustawić telebim niedaleko wejścia, tak by wszyscy zwiedzający mieli z nim kontakt, a podczas targów przewieźć go do wnętrza hali targowej – mówi Krzysztof Kabaciński, specjalista ds. multimediów Grupy MEON

– Ekran wizyjny o matrycy składającej się z diod LED ma jeszcze tę przewagę w zastosowaniach zewnętrznych, że obraz na nim wyświetlany będzie czytelny i przejrzysty nawet przy dużym nasłonecznieniu. Tego nie da się przecież osiągnąć na wielkoformatowych ekranach plazmowych czy z udziałem projektorów – dodaje

Utrzymaj uwagę i zachęć do odwiedzenia stoiska

Odpowiednio sprofilowana na gości targowych oferta może być wzmocniona już po wejściu na halę targową. Tam znacznie trudniej się wyróżnić, bo konkurencja ma hostessy, wielkie plakaty, kusi poczęstunkiem, a czasem i pokazami organizowanymi na swoich stoiskach. Jeśli jednak przygotujemy wystarczająco ciekawy przekaz, możemy z powodzeniem “ściągnąć” nim zainteresowanych na nasze stoisko. Ten sam telebim, który jeszcze niedawno stał przed halą targową i zadawał gościom pytanie, może dawać na nie odpowiedź już po wejściu na targi. Dobrym rozwiązaniem będzie zastosowanie kilku ekranów, które spacerującym po sali będą towarzyszyć i przypominać stale o konieczności odwiedzania naszego stoiska lub podawać inne kluczowe dla naszego biznesu informacje. 

Jeśli nie mamy pomysłu na układ ekranów czy kolejność prezentowanych treści, możemy zwrócić się o pomoc do profesjonalnych firm zajmujących się oprawą multimedialną oraz wypożyczaniem wysokiej jakości sprzętów, takiej jak firma MEON. Warto zajrzeć pod adres: https://meon.pl. Tam z pewnością zostanie nam udzielona szczegółowa informacja na temat tworzenia angażujących treści oraz sposobach ich prezentacji.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here