5 sposobów na zwiększenie popularności swojej strony www

Jesteś przedsiębiorcą odpowiedzialnym za marketing swojej firmy? A moze prowadzisz bloga i czujesz, że nikt nowy nie czyta twoich wpisów? Powodów takiego zastoju może być wiele, jednak równie wiele jest sposobów na zwiększenie popularności swojej strony www. Niezależnie od tego, czy to firmowa witryna, galeria artysty, sklep internetowy czy blog lifestyle’owy, tych sześć wskazówek pomoże ci zdobyć popularność.

  1. Publikuj regularnie

Regularne publikowanie i aktualizowanie treści na stronie sprawia, że jest ona bardziej wiarygodna. Postaraj się przynajmniej raz w miesiącu, a najlepiej raz w tygodniu, zamieszczać nowe treści na swojej stronie. Nie muszą to być tylko i wyłącznie newsy – możesz dzielić się historią marki albo przeprowadzić wywiad z branżowym autorytetem albo zebrać opinie klientów. Ważne, byś raz na jakiś czas wrzucał nowe treści – oznacza to, że o stronę ktoś dba, a informacje na niej zamieszczone (takie jak dane kontaktowe czy godziny otwarcia) są aktualne. Swoją drogą, aktualizowanie danych kontaktowych i godzin otwarcia też jest ważne, choć nie wpływa bezpośrednio na popularność strony.

  1. Twórz poczytne treści

Trudno przewidzieć, co spodoba się twoim potencjalnym klientom, jednak warto o nich myśleć tworząc treści. Publikuj ciekawe teksty i ładne, obrobione zdjęcia. Materiał graficzny jest bardzo ważny, gdyż współcześnie ludzie zwracają uwagę przede wszystkim na obrazy – mało kto zawraca sobie głowę czytaniem długich akapitów tekstu. Jeśli chcesz już coś napisać, a nie czujesz się pewnie w tworzeniu treści, zleć to komuś, kto ma lekkie pióro i potrafi przykuć uwagę czytelnika. Znudzony klient to żaden klient.

  1. Działaj z innymi z innymi

Udziel wywiadu, napisz artykuł gościnny na innej stronie albo zamieść odnośniki do swojej strony w Wikipedii – jest wiele dróg, by powiązać twoją stronę z innymi. Dzięki temu użytkownicy odwiedzający inne, pokrewne serwisy, mogą zauważyć link do twojej strony i ją odwiedzić. Również udzielanie się w dyskusjach na forach i komentowanie wpisów i postów innych ludzi prowadzących podobne firmy będzie pomocne w budowaniu rozpoznawalności twojej strony.

  1. Stała współpraca

Stała współpraca z większym serwisem czy bardziej popularnym blogiem jest trudniejsza do zorganizowania, jednak przynosi też większe profity. Jeśli jesteś już jakkolwiek rozpoznawalny, spróbuj napisać do autorów bardziej znanych stron związanych z twoją branżą. Jeśli jakiś bloger czy influencer odezwie się do ciebie z propozycją współpracy, rozważ ją poważnie – kto wie, co może z tego wyniknąć?

  1. Odśwież swoją stronę

Jeśli prowadzisz przedsiębiorstwo, które się rozwija, ale od pięciu lat korzystasz z tej samej strony internetowej, która nawet w 2014 nie była nowoczesna, to dlaczego się dziwisz, że nie przyciąga uwagi użytkowników Internetu? Albo jeśli masz bloga, na którym wpisy nie są posortowane tematycznie, ale jest ich już 500 i naprawdę nie da się łatwo przeglądać starszych, to czemu się dziwisz, że nie przybywa ci czytelników? Sieć to ciągle rozwijająca się rzeczywistość i musisz za nią nadążać, jeśli chcesz być znany. Pomyśl nad przeprojektowaniem swojej strony – możesz to zlecić agencji interaktywnej albo innemu blogerowi, jednak wybierz sprawdzonego profesjonalistę, który zna się na rzeczy.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here