W jaki sposób możesz obniżać koszty w swoim biurze i sekretariacie?

Przeważająca liczba przedsiębiorstw, niezależnie od tego, jakie sprzedaje bądź produkuje produkty i usługi, ma prężnie działające sekretariaty. Pracują tam specjaliści od obsługi klienta, zajmują się przesyłem dokumentów, różnych umów, rozmowami, ustaleniami i researchami, a tym samym – stanowią bardzo ważny dział w firmie. Bez nich wiele procesów nie miałoby miejsca, prawdopodobnie panowałby chaos informacyjny i organizacyjny. Stąd też, nie można go usunąć, outsourcingować, a jeżeli chcemy zrobić jakieś oszczędności, podpowiemy którędy droga.

Sprawdź sprzęt na jakim pracują

Sekretariat pracuje na komputerach, skanerach, drukarkach i tego typu urządzeniach. Bardzo często stary, zużyty i wolny sprzęt sprawia, że niektóre procesy trwają dłużej, niż powinny. Stąd też może powstać błędne myślenie, że niezbędny jest kolejny pracownik, bo obecni sobie nie radzą z obowiązkami. Jeżeli zmienimy go na nowszy, prawdopodobnie większość prac będzie szybciej załatwiana. A to daje możliwość lepszego gospodarowania czasem i siłami pracownika.

Jednakże, tutaj już zapala się czerwone światełko – przecież zmiana sprzętu komputerowego będzie kosztować. Jest w tym wiele prawdy, ponieważ jeszcze nikt nie dostał nic za darmo, ale też.. nie oznacza, że trzeba przepłacać! Korzystając z firm takich jak https://www.forcopy.com.pl/ można zdecydowanie taniej kupić wiele niezbędnych sprzętów do sekretariatu.

Korzystaj z poleasingowych części lub całych maszyn

W biurach sprzęt jest zmieniany dopiero wtedy, gdy totalnie przestanie pracować. To oznacza, że wiele z nich może mieć po dziesięć, jak nie więcej lat! Dlatego korzystając z poleasingowych maszyn, które kosztują nawet 70% mniej, jak nowe nieużywane to już realna oszczędność. W dodatku, biorąc je ze znanego źródła, nie tylko otrzymają gwarancję, ale wcześniej były wyczyszczone, naprawione i doprowadzone do idealnego stanu, aby nikt nie zauważył różnicy.

Jeżeli jednak chcesz kupić z różnych względów nowy sprzęt – co również jest zrozumiałe, możesz skorzystać z korzystnych zasad finansowania, albo po prostu.. je dzierżawić, tak samo jak lokal, plac czy magazyn! Wszystkie te możliwości pozwalają na oszczędność finansową, ale i zwiększenie efektywności pracy pracowników w sekretariacie. Dlatego też, warto przeanalizować sprawę i zobaczyć, czy takie rozwiązanie nie będzie korzystne właśnie z Twojej firmie!

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here