Dlaczego ilość obserwatorów na Instagramie nie czyni nas sławnymi

Sława, o której wielu marzy, nie przychodzi z dnia na dzień i musimy porządnie na nią zapracować. Ale co, kiedy mamy już wokół swojego profilu zgromadzoną naprawdę sporą liczbę obserwatorów, ale wciąż nie możemy przedrzeć się dalej. Komentarzy nie przybywa, a od czasu do czasu nasz post ma kilka polubień więcej, niż przeciętnie. Okazuje się, że dziś sami obserwatorzy w zasadzie nie przekładają się na nasz sukces.

Postaw na jakość

To, ile osób Cię obserwuje, nie zawsze przekłada się na zasięgi, które wokół siebie prowadzisz, a to one pomagają Ci zarabiać na swoim profilu. Zdarzają się czasem reklamodawcy, którzy nie przejrzą naszych statystyk i zatrudnią nasz tylko na podstawie liczby obserwujących, ale szybko mogą się na nas przejechać. Wiele osób klika dziś follow z przyzwyczajenia i od czasu do czasu czyści konta, które obserwuje. Jeśli jeden z twoich ostatnich postów cieszył się ogromną popularnością, mogło dojść do Ciebie mnóstwo osób, ale niekoniecznie będą one zainteresowane śledzeniem twojej dalszej ścieżki kariery.

Kupno followersów na Instagramie

Zdarza się, że twórcy kupują obserwatorów. Nikt nie sugeruje, że zaliczasz się do tej grupy osób, ale to pokazuje, że dziś te liczby nie mają zupełnie żadnego znaczenia. Lepiej jest patrzeć na to, ile polubień pod postami dostajesz albo ile osób jest zainteresowanych pisaniem pod nimi komentarzy. Te statystyki mówią nam tak naprawdę, jaką społeczność wokół siebie zgromadziliśmy, a obserwatorzy nie przekładają się w rzeczywistości na nic. Wielu użytkowników zwraca dziś na to uwagę, ale nie jest to zupełnie wyznacznik tego, jak popularni jesteśmy, bo część naszych obserwatorów może w ogóle nie wiedzieć, kim jesteśmy.

Publikuj mądrze

To, że masz sporo obserwatorów, nie musi koniecznie przekładać się na to, jak wiele osób interesuje się tym, co tworzysz. Jeśli co jakiś czas zmieniasz swoją tematykę albo publikujesz kilka rzeczy naraz i zupełnie nie martwisz się segregowaniem tego wszystkiego, to zapewne masz wokół siebie zgromadzoną masę różnych osób. Cześć z nich w ogóle nie interesuje się tym, co teraz robisz, a niektórzy chcą dowiadywać się tylko o części twojej działalności, przez co twoje posty w całości nie cieszą się aż taką popularnością, na jaką mogłaby wskazywać ilość obserwatorów na naszym profilu na Instagramie.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here